- Obecnie brak na stanie
Dylematy
- Write a review
Bezkompromisowa imprezówka, w której ocenicie moralność innych graczy!
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usi¹dcie w okrêgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie ka¿demu z graczy po 2 karty do g³osowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie taliê, któr¹ bêdziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawê. Na czym to polega? W ka¿dej turze na stole l¹duje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma mo¿liwymi rozwi¹zaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieæ, któr¹ opcjê wybierze wiêkszoæ osób przy stole. Grupa mo¿e - a nawet powinna, gor¹co do tego zachêcamy! - dyskutowaæ nad mo¿liwymi rozwi¹zaniami, po czym ka¿dy z graczy podejmuje decyzjê. Punktujesz, jeli uda³o Ci siê poprawnie przewidzieæ g³os wiêkszoci. Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty maj¹ stanowiæ pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej odjechane tematy. Co znajdziemy w rodku? Talia zielona, najl¿ejsze dylematy 55 kart niezbyt ciê¿kich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykaj¹ tematów moralnoci, uczciwoci, a tak¿e ca³kowicie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotaj¹ w niejednej g³owie… Z³y czarownik zamienia Ciê w niedwiedzia. Nied³ugo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodniæ, ¿e jeste inteligentn¹ istot¹. Czy: Wk³adasz czerwone majtki i pelerynê, aby udawaæ jego ulubionego superbohatera? Podnosisz go do góry, stoj¹c na skale, i mruczysz „Kr¹g ¿ycia” z „Króla Lwa”? Talia pomarañczowa, ciê¿kie dylematy 55 kart dylematów podejmuj¹cych wiele ró¿norodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych z pewnoci¹ pozwol¹ Ci poznaæ ich jeszcze lepiej – dowiesz siê co nieco o ich moralnoci, wiernoci i… podejciu do nowoczesnych technologii. W³anie wynaleziono Maszynê Snów. Masz szansê zajrzeæ do snów swojej drugiej po³ówki, która ceni sobie prywatnoæ. Czy: Podgl¹dasz sny swojej drugiej po³ówki? Nie podgl¹dasz ich? Talia czerwona, srogie dylematy 55 kart dylematów o mierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostan¹ w waszej pamiêci na d³ugo... Jeste argentyñskim górnikiem, który wraz ze swoj¹ koz¹ zosta³ uwiêziony pod ziemi¹. Po 2 dniach w koñcu pojawia siê ekipa ratunkowa, której dzia³ania transmitowane s¹ na ¿ywo. Czy: Wychodzisz i ********* kozê na ************, ale dziêki magii telewizji, wszyscy pomyl¹, ¿e ** ********? Wychodzisz na zewn¹trz sam? Koza zabierze Wasz¹ tajemnicê do grobu... UWAGA! Gra przeznaczona jest dla osób doros³ych! Rozgrywka grozi utrat¹ znajomych!
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902650610910