Elektroniczna gra w okręty ze światłem

109,15 zł
Impuestos incluidos
Dostawa w ciągu 2-4 dni

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który...

Cantidad
Add to wishlist

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

Gwarancja bezpiecznej płatności

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Simba
GXP-734189

Referencias específicas

ean13
4000826002352

16 otros productos en la misma categoría:

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny, jeżeli tego nie akceptujesz, opuść ją.