- Niet op voorraad
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/6/2856-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/0/2850-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/3/2853-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/5/2855-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/4/9/2849-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/1/2851-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/2/2852-home_default.jpg)
![Kroko-loko Kroko-loko](https://d34r3r5zw88gfe.cloudfront.net/img/p/2/8/5/4/2854-home_default.jpg)
Kroko-loko
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Specifieke referenties